Kom og bliv klar til den kommende YUMU-indberetning.
Tid:
2. december 2021 - 10:00 til 12:00
Sted:
Online møde på Teams
Dagen inden mødet fremsendes link til det virtuelle møde via Outlook med link til Teams til alle tilmeldte.
Målgruppe:
Kontaktpersoner, Superbrugere og A-kasser (Danske A-kasser)
Tilmelding:
Du kan tilmelde dig via dette link - senest den tilmeldingsfrist d. 30.11
BEMÆRK: For at tilmelde dig skal du bruge en anden browser end Internet Explorer, fx. Chrome, Firefox, Microsoft Edge eller Safari på telefonen.
Webinaret forgår på Teams, hvor du får en status på projektet, og hvor vi gør jer klar til den kommende indberetning af YUMU 2021. Der bliver mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
Indhold
- Status fra projektet (udfordringer, kommende ændringer mv.)
- Bliv klar til indberetning af YUMU
- Hvordan får man tilgang til Ydelsesrefusion.dk
- Hvordan opretter man en YUMU-indberetning
- Præsentation af supporten hos Ydelsesrefusion
Har du spørgsmål, er du velkommen til at sende os en mail på ydelsesrefusion@kombit.dk.